fredag 30 december 2011

Blickar fram mot 2012...

Tänkte titta lite i kristall-kulan och se vad 2012 har i sitt sköte

Om vi börjar med Allettan så fick jag ett hett stalltips av en insatt kille som trodde att Steelers faktiskt skulle gå upp i Allsvenskan den här säsongen! Hur vi ska fixa det rent praktiskt vet jag inte men kul hade det onekligen varit, jag antar att kommunen får kliva in på TAIF-vis isåfall och köpa hallen några gånger

Karachi ska jag till den 15 Januari, och var fan ligger det då undrar ni säkert, jo det ligger i Pakistan. Kan väl säga att frugan och barnen är inte såå positiva till den här resan medans jag i vanlig ordning är positiv och tror att det är ofarligt. Inte vill väl någon kidnappa en lönnfet, fattig och blek kille från lilla Kyrkhult? Ska oavsett bli en upplevelse

Elitserien? Jag tror att Örebro tar sig hela vägen och nästa säsong spelar i Elitserien, vågat tips kanske men den gode Fahlander brukar ju få som han till slut...

Senare under våren blir det en välbehövlig semester för mig och min familj då vi drar till USA. New York, Nashville, Memphis, New Orleans och Florida ska betas av på drygt 3 veckor, allt detta tillsammans med familjen Kjellssons, ska blir hur kul som helst. Kan nog bli en och annan NHL-match också + att jag ska kolla in Florida Everblades i ECHL där Greg Poss numera är tränare.

Nyårslöfte? Ja nu ska det ske, nästa år ska jag gå ner drygt 15 kilo och komma i matchform igen, genom att lägga ut det här på bloggen så sätter jag skön press på mig själv. Tjuvstartade med ett ispass i Jössarinken igår, susade fram i full karriär på mina nya Bauer-griller och med Steelers-mössan stolt på huvudet. Hade även Hammarströms gamla aluminium-klubba tryggt vilandes i händerna när jag slog mig fram mellan föräldrar och skrikande barn.
Idag tog jag ett pass på motionsslingan, det blev 3 km och jag sprang hela tiden!

Återkommer (tror jag) med mer inför 2012

Vid pennan, Vito

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar