fredag 30 december 2011

Vito tittar i kaffe-sumpen

Så här dags på året kommer det diverse gissningar om hur Allettan ska sluta, jag tänker inte vara ett undantag

Jag tror Allettan Södra slutar så här:

1. KIK
2. Steelers
3. VH
4. Mariestad
5. KHK
6. Krif
7. Vimmerby
8. Skövde

Alltså kommer "den gröna maskinen" KIK ånga vidare med sitt urstarka lag, Steelers anförda av sin grymma offensiv kniper andraplatsen och VH och Mariestad kommer sluggas in i det sista för att hålla undan från hårdsatsande KHK.

Nu ska det bara spelas om det också :)

Vid pennan, Vito

4 kommentarer:

  1. Inte dåligt, jag har känslan att KRIF är med bland de 4a men din teori är mycket bra, vi har ju inte sett Mariestad, men hört att där är något bra på G.
    Hoppas du har rätt ang OIK, tippar själv dom 3a.
    Ses i en hall nära mig snart :)
    Gott nytt år
    Tapio

    SvaraRadera
  2. tillåt mig le.....oik som 2;a....host host!

    SvaraRadera
  3. Yes du anonyme, du har tillåtelse att le :)
    Jag antar du har OIK på förstaplatsen då :)

    SvaraRadera