onsdag 24 oktober 2012

HHC hemma samt KHK-supporter hemma

Onsdag, hockeyafton nalkas, vad passar då bättre än att bjuda hem ett inbitet KHK-fan på lite lunch!

Scarpino2, känd från Twitter samt storbloggare för Ryds SK var hemma med sin lille son och käkade lite och det blev mycket snack om hockey men även en hel del andra ämnen avhandlades. Givetvis blev det även ett studiebesök i min vedkällare :) Han hade dessutom lagt ner tid och energi på att göra en fin smörkniv till mig med texten SteelersVito, tack kompis, samt 2 öl och 2 plåster som "plåster på såren" för de 2 knallhårda skott jag tog för laget i Borås!

Kul att vi supporters faktiskt kan umgås normalt vid sidan om isen och bygga lite broar.

HHC eller mera känt som Helsingborg kommer på besök till HBM Arena ikväll och det är revansch att utfordra för vårt kära Steelers eftersom vi fick stryk i bortamatchen. Mer inför den matchen hittar ni som vanligt på den eminenta OikBloggen.se.

Ikväll gör jag dessutom comeback som "expert-kommentator" i Steelers TV, ska vara bisittare till Ole eftersom Karl är i Hannover med jobbet. Ska bli skitkul men förvänta er inga expert-analyser eftersom jag tycker en hel del om hockey men kan inte så mycket :)

Satt på 90-talet och kommenterade en del matcher för OIK och det gick väl sådär....

Mina tips inför kvällens omgång:

Kungälv - Mörrum, 2-5
Krif - Borås, 4-1
Pantern - Nybro, 3-2
Kristianstad - Nittorp, 6-2
Steelers - HHC, 5-1

Steelers, make me proud!

Vid pennan, Vito


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar