onsdag 21 september 2011

Gameday!

Detta magiska ord som används av storheter som Coach Olsson, Mäster Söderström, Ole S och Dennis "Greken" Karlsson, ett litet ord som beskriver så mycket

Coach Olsson verkar vara en skön lirare måste jag tillägga, kraven rent medialt och socialt från arvet av Söderström kan inte vara lätt att leva upp till, men det jag sett hittills bådar gott, han uttrycker sig väl i interjuverna, han är kul på FB och han ser ut att vara lugn och städad i båset, keep up the good work Mattias!
Idag sätter sig de Stora Stolta Starka Steelers Spelarna + Pompom i spelarbussen och åker de dryga 16 milen ner till glamorösa Kirseberg, en liten förort till Malmö, för att möta Pantern på deras hemmaplan

Hallen i Kirseberg kommer bli en upplevelse för de spelare som ej varit där förut, om de har tur så kommer det vara 30-40 pers på läktarna :) Men maten efteråt är topprankad i Div 1 F, det vet jag eftersom jag testat den, det var på Laakkonens tid och när jag hade en övernattningslya 500 meter från hallen där

Tror även jag såg Pantern mot Helsingborg där en gång, såg moppenötterna jaga en stackars Pantern-supporter

Kommer följa matchen på nätet ikväll, kommer även följa de andra matcherna i vår serie + Tranås mot Arboga

Blir nog en titt på Leksand och Örebro ikväll också där Magic Mark ska debutera

Återkommer senare, ska jobba en stund nu

Vid pennan, Vito

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar