torsdag 22 september 2011

Vito tippar som en kratta :)

Många strängar har jag på min lyra men tippa är jag inte speciellt bra på :)

Här är mina "expert-tips" inför omg 2 med rätt resultat inom parentes:

Vito Tippar Omg 2:
Mörrum - Halmstad, 5-1 (1-3)
Krif - KHK, 4-3 (0-7)Pantern - Steelers, 1-3 (1-4)
Helsingborg - Kungälv, 3-2 (2-1)
Nybro - KIK, 1-2 (1-3)

Tippade rätt vinnare i 3 av fem matcher, inte godkänt, visserligen var jag nära rätt resultat också i de jag tippade rätt men nära blåser ingen lergök så att säga

Steelers, U always make me proud! Gott att vinna en tuff bortamatch i Kirsebergshallen och Prez levererar mål, härligt

Nu på söndag blir det en grym derbyomgång i lilla Blekinge, vi kan se fram mot Öst vs Väst gånger 2 då KHK tar emot Mörrum hemma i Telenor och samtidigt drabbar Steelers samman med Krif i Steel Garden,faen va hockeyn är het i vårt län!

Vito´s Funderingar inför omg 3?

- Kommer KHK´s "super-trojka" med Pöllänen börja producera poäng?
- Vem kommer att stå i Steelers på söndag när både Tex och Jesper gjort varsin kanonmatch? Veckans i-landsbekymmer :)
- Kommer vi att erbjudas möjligheten att köpa riktiga programblad?
- Vilken arena kommer BLT/Sydöstrans kompetenta sportavdeling att dyka upp på?
- Har R.A Kulle sin Bingolottohatt på sig?
- Kommer Pompom att inhandla en burgare efter uppvärmningen?
- Håller Fahlas fina tekstatistik i sig?
- Blir det fullsatt i Steel Garden?
- Kommer Krifs kommentator från onsdagens tv-sändning ångra sina ord om Steelers dåliga backar?
- Kommer Tommie The Gun´s tandskydd lira och lura bakom kassen, redo att bita någon i hälsenorna?
- Är Hemma-korgen och Wildzide-jinglen tillbaka i hallen där de hör hemma?
- Hur kommer jag klara mig i rundeln utan Broder Rulle?

Många frågor, och svaren får vi på söndag

Vid pennan, Vito

2 kommentarer:

  1. Broder!
    Jag litar fullt och fast på dig under söndagens game, vi står starka tillsammans snart igen!

    /Rulle

    SvaraRadera